Thursday, August 17, 2006

Riena Footsteps - Germany

Terima kasih nide ucapkan kepada yang membuat komen dalam blog-blog yang lepas.... sorry ler Dea.. kalau tak faham sajak tu nide faham..sajak tu untuk nide jer..sebab... nide selalu mungkir janji..sampai orang marah nide..bukan marah jer..dia ajak kawan dia hina nide..hehehehe tapi nide terima semua itu...dah memang salah nide yang mungkir janji..

untuk komen yang kedua... Hmmmmm U tau tak???.. menjawab soalan dari anynomus ....-U- itu adalah awakkk ler.... kalau awak rasa -U- bukan awak... sia-sia jer i merayu...ahaksss. -U- tu adalah orang yang i cintai.. ask yourself are U one of them???..
...............................................................................................................................................................................................................................................................

ok.. back to bisness... i ada seorang kawan yang cute cantik dan slurrppp.. dia ni malaysian spanish..

mengikut katanya dia ni kerja sebagai penyapu sampah jer...tapi drive bmw maaa...(hik hik hik)..
miskin tak pernah mengaku berharta tapi rumah dia ada swimming pool..
..dia bukan pomen engine...tapi expert dalam engine..

kenalkan Riena dari *&#@#$&*(edited)
dan atas kesudian rin... dia kirimkan kat nide gambar-gambar kat Germany untuk sama sama kita nikmatinya...
rin cakap ... ni ler kampong nya..

pemandangan yang cantik ini diambil oleh rin di satu tempat yang dipanggil Luneburger Heide Moore
ini pula pemandangan di Hannelore Hotel di Germany.. mungkin tempat rin menginap...tak pun mungkin hotel ni Rin punya..hmmmm buat gathering kat sini baru ler besttt... kan rin kan..

Ini adalah pemandangan di Kirck... hmmmm cantikkk dan sejukkk.. Rin peluk nide leh tak...sejukkk aaaaa pemandangan di pekan Luneburg tempat Rin shopping..
bangunan dan persekitaran di Luneburg..yang pakai baju Hitamm sebelah kiri tu Rin...kalau nak tahu ler....

Terima kasi Rienna.. kalau ada gambar kat Spain lagi best.. gambar tepi pantai...masa tourist sun bathing...hehehehehe..

3 comments:

Anonymous said...

abis insan yg x humble sapa lak shark...koh koh koh (asap rokok nide byk sgt)...heheheh..

yes..agreed dgn shark...riena ialah seorg kwn yg baik....

Anonymous said...

Very nice places ek...
Wish I can be there too...
Of course with Riena, will be better ek...

Anonymous said...

sy tertarik memetik ungkapan ini utk renungan u nide ~~~~~nide selalu mungkir janji..sampai orang marah nide..bukan marah jer..dia ajak kawan dia hina nide..hehehehe tapi nide terima semua itu...dah memang salah nide yang mungkir janji..~~~~~dan saya ingin sekali menegur ayat ini...~~~bukan marah jer..dia ajak kawan dia hina nide..~~~nide....jgn terusan membelengu diri dlm syakwasangka selamanya....merdekakanlah akal dh fikiran mu...dn yg paling penting cuba letakkan diri u ditempatnya...baru u boleh rasa apa yg "dia" rasa...sakitmya bila diri dikhianati....lumpuh silaturrahim bila syakwasangka menjadi raja dlm akal dan minda kita....-ALL THE BEST TO U-