Saturday, August 12, 2006

ladang tulips

malas nak komen..im ko komen ler..kat mana nih..nanti nide edit
komen dari im cam nih..
nide...susah nak terangkan bunga yg berasal dari turki nie ...dah menjadi bunga kebanggan hoolland...asal bunga nie dari turki...

keunikan nya ..dan kecantikkan nya nide..emmm ssusah nak diterangkan nide...i was one of lucky man been there at the rite time....


semua tmpt nie ditmpt yg sama nide...ladang tulip tu masa dalam perjalanan ke taman tulips tu...terlalu cantik dan berwarna warni .


nide...diorg tanam bukan untuk ambik bunga nide...diorg tanam untuk biakkan benih dan diorg export benih tulips ke serata tmpt didunia...dan menjadi industri bunga yg terbesar didunia..



komen berikutnya dari im
nide..ko punya minat yg sama...kenapa tidak kita cari tmpt yg sesuai dan mulakan ladang orkid yg terbesar didunia....pasaran luas nide...minat dan kerjaya...aku no hal jadi tukang kebun yg jadi jutawan..heheheeh



terima kasih im...dengan komen mu itu.... moga-moga aku jadi mat bunga yang jutawan..

(((((((((((huh... bantahan yang arif terhadap sharkkk.... i bukan abang wakakf..)))))))

3 comments:

jk said...

komen ler im...

Anonymous said...

im tak tau camner nak komen arrr nide....wakakaakaka

Anonymous said...

hehehe mana aku reti nak komen nide...

aku ade antor pic lain untuk ko nide...Kenkonhof nama tmpt tu..ada dalam salah satu pic yg aku antor tu nide...eemm wish u will be there one day nide..anyway kalau ko nak tgk ladang tulips ade dimalaysia....di Bukit Larut Taiping dah di comerciallised dah nide..p la bukit larut...taiping..or u suft internet nie taip je "tulip in malaysia" jumpa la nide...beside that..aku ade antor "kebun anggur aku kt belakang rumah aku kt ko"...hope u dpt la nide..hehehe buah kocikkk je n masam gilerrr..keh keh keh..

im