Wednesday, August 23, 2006

pemandangan di sudan

kapalterbang ini lah yang akan menghubungi im dengan dunia luar.. nampak macam fokker 50... atau cam foker 27... yark pun mungkin dash 8 pun agaknya..
heheheheheh semua dekat sama jer

kemewahan malaysia sebenarnya adalah penghasilan anak bumi nya yang mempunyai nilai universal... jangan kita tak mengaku bahawa anda semua sebenarnya lebih baik dari rakan sekerja anda di luar negara.. nide pernah mengalaminya.. orang malaysia amat dihormati kerana tahap profesionalnya... sebagai contoh saudara kita ni..im yang berada di bumi sudan yang bergolak.. membantu menjana ekonomi sudan dengan pengalian hasil hydrocarbon... (minyak dan gas)
lokasi penempatan cari gali tersebut terletak di Tharjath...(((30km dari situ dekat ker...lubuk ler tu))) perhatikan di belakang papan tanda...dapatkah anda semua mencari beberapa ekor gajah di situ..??

tasik ini adalah tempat dimana kapal selam di bawah digunakan.. hehehehe
sunset di bumi sudan.. dah nak magrib..
kelihatan im sedang bersedia untuk melaung kan azannn....

satu lagi gambar penggalian yang dibuat oleh im semasa di sudan... korek im..korekk...
heheheheh
terima kasih im.. kerana menghantar gambar - gambar ini

2 comments:

Anonymous said...

nide...

kalau diperhatikan bebetul di papan tanda "Thatjath" tu ..ko boleh nampak berlubang disitu...hehehe shooting range ler jadinya untuk rebels trainning...secara kasarnya itulah muka bumi disini..dan dari sini lah dapat menyumbang kan sedikit pendapatan untuk rakyat malaysia...sebab nak beli SU kola nide..dan nak maintain MiG ko nide..

hehehe..salam nide dari bumi sudan....

im

Anonymous said...

nide...

pic yg rig dibelakang tu bukan sunset la..tapi sunrise la...aku keje 24 jam untuk well completion after ESP installations..pala tgh lalok ngantuk giler bro waktu tu...

tgh tungu chopper nak balik base camp la...laporrrr....