Monday, June 22, 2009

... watch out !!!!!!! ...

20 dan 21 Jun 09
Lapang Sasar Pangkalan Udara Kuala Lumpur...




ini adalah gambar sasaran...
ada rupa BBD sikit.. kihh kihhh kihhh



gambar on 20 Jun 09
my wife dengan serius berlatih menembak...
untuk ujian kemahiran menembak pada 21 Jun...
agak-agak dia bayangkan sapa ek masa menembak...


nide tak berani ambik gambar dari hadapan..

tu ler bie naper ko amik dan post gambar bogel nide...
... my wife hangginnn nanti....
mati ko kena pistol pistolan dia..
wakakkakakakakakakak


tahniah kepada my wife kerana menduduki tempat ketiga
dalam ujian kemahiran menembak..

9 comments:

Baby Darling said...

aku belum scandal lagi dgn ko...istri ko dah nak tembak...kalau aku jadi pompuan simpanan ko sure istri ko belajar pakai machine gun pulak wakakakak...Oh shut up!!!

jaketbiru said...

Baby Darling...

hehehehehe... biar laaa orang nak sangka apa pun biee.. asalakan persahabatan kita suci bak embun pagi...

p/s tidak kah mereka terfikir kita mempunyai jurukamera bersama masa tu???..
p/s... lu fikir ler sendiri...
wakakakkakakakakkakakaka

Nuts@Kacc said...

ni yg aku nk marahh ni...dah berkurun aku cari tempat nk belajar menembak..ko tak nk pun tlg aku ya nide...

mmg nk kene tembakk ko ni...aihhh...

df said...

lis...suh nide je ajor ko shoot tu...nide anytime sudi tu

jaketbiru said...

nuts...

apa kata nide ajar ko baling pisau.. nak tak.. baling pisau agar ko rajin memasak... sedap tauuu masakan kau.. lebih-lebih lagi asam pedas kerisik..



df...

thanks for commenting.. lama ko tak komen...


p/s nanti kalau ada acara pistol paint kita join nak...
nuts ko organise ler... mana tau cybronx leh sponsor ker.. kihkihkih

aminnnnnnn

Nuts@Kacc said...

baling pisau aku tak nk la..tu aku dh terer(dengan bongkaknya aku jawap ni...hahhaha...)

aku malas dah nk organise,apa kata kali ni df lakk...then ko lak yg jadi sponser...hahahha

tu aku suka tu...jomm2...

jaketbiru said...

nutss...

aku kan kedekut.. mana sanggup nak sponser...

(tembak korang dalam mimpi..))

rina_jb said...

huhu tembak jgn xtembak. bg tepat2.

jaketbiru said...

rina_jb..

selamat datang ke blog saya..
\
hmmm.. semua orang nak tembak tepat.. cuma tak kena jer.. wakakakkaka