Thursday, June 25, 2009

.... gajah ...

24 Jun 09
on the way to kompleks (@#*%** ) Bukit Ibam (tempat sensitif perlu diedit)

(bila berbicara tentang gajah teringat nide tentang gembala gajah dari sudan.. sudah lama tak dengar kabar berita dari im... almaklum dah jadi orang kaya si im nih.. makan anggor hari-hari heheheheheheheh..)


dalam perjalanan mendaki bukit ibam ke kompleks peralatan di bukit ibam.. nide bersama pegawai memerintah di sana (dalam staf car dia..) terlihat kelibat sekumpulan gajah melintasi jalan.. menurut kata pegawai memerintah yang telah 2 tahun 8 bulan di sana, nide amat bertuah dapat melihat kawanan gajah tersebut kerana dia pun 1st time nampak gajah di situ...

agak malang kerana tak sempat nak set hp kepada digital camera..
cuma ini saja yang dapat dirakam...



bukti kehadiran gajah... betul nide tak tipuuuuuu
najis gajahhh....


masa mengambil gambar tu.. terbau fresh bau gajah..
mengikut kata pegawai memerintah bukit ibam kesan najis ni dah lama..
tapi nide percaya yang bau yang dihidu bukan bau najis tapi bau gajah yang berada hampir dengan jalan raya

4 comments:

alias said...

Betul rosh... aku tak tipu. Dah lama aku kat sini baru semalam aku dapat tengok gajah tu dari dekat. Tahi gajah selalu la aku tengok tapi tak pernah ambik gambor macam kau... hahahaha...

Aku rasa gajah tu memang niat nak tengok kau la... Best kan??? Tu la speselnya Bukit Ibam ni...

jaketbiru said...

alias..

mengikut cerita mak aku.. aku ni dilahirkan sulong bunga..
wangiii jer.. tu yang binatang liar suka tuhh...

and.. awek pun suka jer kat aku..
wakakakakkakak hanginn bini aku tauu..

Unknown said...

lerrrr dpt shoot to je.... kekkekekke bukti tk kukuh nihhhhh.... hahahhahahhaha

alias said...

nizar,

nak buat macamana... itu ajer yang dapat... maybe next time dapat ambil gambar gajah betul2...