Friday, October 20, 2006

catitan perjalanan

sekembalinya dari pulau samosir nide dapati penjual minuman di dalam feri mempunyai gitar.. jadi nak lepaskan boring nide alunkan sebuah sebuah dua lagu sebagi menghiburkan hati..
ehmm lupa nak mention..lagu dealova dengan lagu my heart.. yang lain lagu mimpi dalam mimpi dan lagu mimpi yang tak sudah..
oh ya ... gitar tu out of tune..jadi nide buat tunning ler.. patut ler budak-budak tu tak main gitar.. tak tahu tune gitar rupanya.. pas penat main gitar.. berebut mamat-mamat kat situ main gitar yang dah di tune tuh..
perjalanan dari danau toba ke pulau somasir memakan masal sejam lebih..
ni nide gambaran dengan dua petugas yang nak ganti shif petugas di pulau samosir.. nide naik 1st feri of the day.. bersaing dengan orang pergi kerja .. kul 7 pagi wib (waktu indonesia barat)
hehehehehe mencuba-cuba nak buat wajah hensem... tak hensem ler juga...
permandangan indah lanskap berastagi
penonton dan peminat nide semasa nanyi... ramai kan ..heheheheheh
..nasib feri tak diland ribut petir atau taufan.. wakakakakakak

anak-anak kecil menuntut ilmu di mana saja... keriangan mereka mengamit kenangan indah nide semasa seusia mereka... anak-anak orang batak di pulau samosir

3 comments:

Anonymous said...

u nyanyi lagu dealova nide...??? huh!! habis punah ranah laa lagu dennn....lain kali, nyanyi laa lagu "ayam den lopeh" baru laa kena dengan lokasi..ahaks!!

nanies said...

lah asal masa g cherating tak bawa gitar...ish..paututlah sunyi n sepi jeee

jaketbiru said...

huhhh mau ribut melanda kat cherating ker nanie??? terbang bumbung resort nanti...

geleng-geleng 8x