Monday, March 06, 2006

sekali lagi maaf kan lah

maafkan lah... kerana aku. tak dapat menunaikan janji yang telah aku berikan... (((berdosa aku))).. selagi korang tak maafkan aku selagi itu lah aku akan berhutang dengan korang...
memang niat dihati nak pergi gathering tu..tapi rupanya aku dipermainkan orang... entah mengapa ada insan dihalaman yang tak mahu aku turut serta mengeratkan silatulrahimmm....siapa??? jawapannya..entah.. dan biarkan jer lah...aku dah memaafkan dia..
mungkin pada sangkaan nya aku akan berlaku onar jika dapat bersama dengan chatters lain... mungkin padanya aku ada agenda lain selain dari bersalaman dengan adam, apple, dan yang lainnya.... atau mungkin kah aku mempunyai program 2nd phase..
atau mungkin salah ku juga... tak membawa isteri ku sekali...menjadikan segala sangkaan buruk itu berlaku....hmmm memang salahku...

untuk semua yang ada cynide mohon maaf.... cynide terpaksa membawa anak saudara nikah....... pukul 9 malam di keramat au... gambar nanti i post kan kat blog ni...

mohon maaf semua

No comments: