Tuesday, October 20, 2009

... nite life in labuan ...

... on my visit to labuan.. one of the officers has force me to follow her to one of her port..
so nide ikut ler..

... this lovely singer name is neetaa.. sabahan.. kalau tak silap with the band name D Daizee..



she has a very lovely voice and nide enjoyed her song


in kuantan satu masa dulu
disebab kan ada kacang tanah
maka tak dapat ler nide bergambar ngan penyanyi

kacang tanah tu dengki..
heheheheheheh


so.. ni nak buktikan kat kacang tanah
i still have the skill ok..
wakakakakakakakakak


just friends ok..
dont think yang bukan-bukan
honest tau bee..





5 comments:

Unknown said...

ishh nide nihh dok sebelah awek tu nmpak hencem lak... nmpak makin cerah jerrr (cubaan bg BBD jeles)..hehehe

Baby Darling said...

ishh x ada kena mengena dalam kehidupan aku wanita dan nide tuh ada byk lagi jejaka yg aku nak kena duk fikirkan hahahahaha tapi tetap nak marah nide semua pompuan dia nak bergambar suara sedap ke pompuan tuh yg power!!! marah nih marah nih..siapa lah aku kan pacar yg hina huhuhuhu nide suka madukan aku... dari madu gi baik kasi aku minum racun..fuuuhh yeoohhh touching oooOOo

CintaUnggu... said...

unggu pun nak komen jugak nie nide asyik bergambar dgn pompuan je takde ke lelaki yg sudi bergambar dgn nide haaa? hehehe

jaketbiru said...

enyusnizar...

.. hmmm eny, thanks for the compliment.. cerah tu sebab dalam pub tu gelap.. camera trick jer..
bukan bbd jer yang jeles.. xgf pun jeles.. lebam peha ni oii...


baby darling..

.. oh pacar ku yang hina, bila kau marah makin ayu nampaknya..
jangan minum racun... minum cynide jer..heheheheheheh

cinta unggu..

... lelaki tak ada yang ayu ler ungguuu... tak best!!!!
hehehehehehehehe

p/s nak bergambar ngan bapok yang ayu...

Nuts@Kacc said...

ahhahaha...padan muka ko nide tak dpt amik pic ngan minahh tu...aku skit tak kesian ni..n tak jeless...ur skill is fadingg...hahhaha...minah tu kesian je kat ko...