Saturday, July 12, 2008

..derian ...

sekarang musim derian..
berlambak-lambak orang jual tepi jalan..
dah jadi kebiasaan lak ek kita makan durian hanya pada waktu malam..
makan tepi jalan lak tu..
dah macam jadi budaya malaysia lak..
so nide what's the probleam???
sadap... makan jer laaaa
.
.

.
.
hensem tak nide yang macam penjaga pondok derian nihh???
sebagai catatan perjalanan
durian yang terhidang ni dari jenis D 145
local panggil derian hijau
ada kat Beserah jer..
dekat simpang nak masuk ke Satelite Bumi Kuantan
tapi kena behave sopan santun kat situ..
...sebab..
ada gengster kampong yang ganas dan hebat..
dia leh tawan Naga Merah..
wa caya lu la beb !!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Pembetulan..D 125 tu derian apa nide weii..derian baka Uganda ke? Gangster Kg.Beserah dah warning ni..D 145 baru betul..sib baik Naga Merah tak sembur fire kat ko nide macam otomen gua nuang...hahahahaha

arZOoo said...

errrrrr..errrrr...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak durian...tapi takleh makan, kakak dlm pantang, dia suh tunggu dia abes pantangg..uwaaaaaaaaaaa

Baby Darling said...

aku pun duk terfikir dan garu bulu kaki aku yg tak gatal nih nide mana ada D125? confius ar..tapi lain kali dapat durian jemput aku nide hehehe

Anonymous said...

muahhhhhhh nide...bila lagik durian D145 tuhh..turn aku ni nak belanja ko !!
sapa ek nide jejaka tampan yang manja di sebelah ko tu ek ??

.one.