Tuesday, December 20, 2005

maafkan hamba.


maafkan saya... kadang kala pendapat saya agak extrem dan melukakan setengah orang..
tapi percaya lah.. itu bukan maksud saya... saya mahu semua kawan saya terus bahagia bersama familynya... saya mahu hubungan perkahwinan mereka terus utuh... cinta yang di beri oleh suami atau isteri terus dijaga, dibaja hingga ke akhir hayat... jangan ada yang bermasalah .. cinta yang hidup segan mati tak mahu... cinta yang menyeksa hidup.. ingat lah isteri itu adalah :
  • ibu kepada suami
  • kawan baik suami.
  • kekasih suami..
  • ladang suami untuk bercucuk tanam..(buyie..muahhhh)

jadi jangan lupakan tanggung jawab untuk menjadi yang terbaik...dihati suami.. menjaga rumah tangga..di atas katil pun...be the best..

belajar lah.... moga cinta terus mekar... bahagia dan terus dihargai...

my wife is the best...

1 comment:

nanies said...

salammm nide..thanks coz kasi add nie...ermm nice blog..tapi gelap skett...tu gambar masa kat obersea ke..tapi ape pun keep up the good work..bnyak jugak material..so semoga sukses selalu..byeee...jet.